Известие

Collapse
No announcement yet.

Червената лампа като дюза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Червената лампа като дюза

    Та проблема ми е следния.
    Тръгвам от Пловдив за Димитровград вчера и зареждам на Лукойл за 60лв.Налага ми се да изпреварвам и смъквам от 4 на 3 и педала до долу и някъде след 3300 оборота светва лампата за дюзите.Като светне лампата колата все едно загасва и след по малко от 1 сек.пак тръгва.После като е понастъпах проявява същите симптоми и на 4 и 5.Помислих че е от нафтата и купих добавка но уви пак го има проблема.
    Отворих предния капак видях че един кабел където е филтъра за въздух е излезнал(предполагам дебитомера),и си викам ,ах къде бил проблема но уви и това не се оказа.Не би ли трябвало като е откачен дебитомера да запаля много трудно да имам играене в оборотите?
    Знам че съм за диагностика но искам да чуя и вашите мнения първо за да не ме хвърлят в "тиквите"

  • #2
    Колега,разгледай тази тема http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=48567
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Колега,разгледай тази тема http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=48567

      Благодаря,много колега.

      Имам няколко въпрочета:
      - къде се намира датчика коляновия вал и колко му е цената?
      -и къде се намира въпросния регулатор който има цедка
      -има ли някъква вероятност да е от горивото(нафтата),горивен и въздушен филтър?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
        Благодаря,много колега.

        Имам няколко въпрочета:
        - къде се намира датчика коляновия вал и колко му е цената?
        -и къде се намира въпросния регулатор който има цедка
        -има ли някъква вероятност да е от горивото(нафтата),горивен и въздушен филтър?
        Датчика се намира отзад на блока под стартера и струва 68 лева
        Регулатора е отзад на помпата вързан с две болчета еврейска звезда - Т25
        Има много малка вероятност да е от горивото но всичко е възможно
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Датчика се намира отзад на блока под стартера и струва 68 лева
          Регулатора е отзад на помпата вързан с две болчета еврейска звезда - Т25
          Има много малка вероятност да е от горивото но всичко е възможно
          Благодаря много Бобо,силно се надявам да е от горивото и горивния филтър,защото тоя проблем ми изникна веднага след зареждане на гориво от въпросната бензиностанция.И преди съм я ръчкал ама то като дойде не пита.
          Още един път благодаря много.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
            Благодаря много Бобо,силно се надявам да е от горивото и горивния филтър,защото тоя проблем ми изникна веднага след зареждане на гориво от въпросната бензиностанция.И преди съм я ръчкал ама то като дойде не пита.
            Още един път благодаря много.
            Колега аз имах същия случай. И аз бях зареждал и пак същото... оказа се датчика... без връзка с зареждането. Но мойта си и гаснеше ако загрее над 90 градуса.
            Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
            Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
              Колега аз имах същия случай. И аз бях зареждал и пак същото... оказа се датчика... без връзка с зареждането. Но мойта си и гаснеше ако загрее над 90 градуса.
              Благодаря,още не съм отишъл да я видят ,но събота като съм свободен със сигурност ще отида.

              Comment


              • #8
                Поне се поуспокоих,няма сериозна грешка,маи ще се окаже горивен филтър,всичко друго е ОК.
                Даваше някаква грешка за изгорелите газове и нещо с три букви ама не помня, грешки от изключен дебитомер,не питайте как е изскочила клемата и аз не знам.

                Comment


                • #9
                  EGR
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #10
                    Да същото,и то е наред,също така даде грешка на датчика на разпределителния вал,но човека каза че всичко си работи,сигурно е било от откачения дебитомер.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                      Да същото,и то е наред,също така даде грешка на датчика на разпределителния вал,но човека каза че всичко си работи,сигурно е било от откачения дебитомер.
                      Няма как от откачен дебитомер,да записва грешка в датчика на разпределителния вал,а дали грешката не е била в датчика на коляновия вал,и затова да е гаснела колата
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Няма как от откачен дебитомер,да записва грешка в датчика на разпределителния вал,а дали грешката не е била в датчика на коляновия вал,и затова да е гаснела колата
                        Не, на разпределителния вал датчика е със сигурност така каза.И после след напревените от него проби каза ,че той си работи.

                        Comment

                        Working...
                        X